Tuesday, March 16, 2010

Finally i started blogging...

From my childhood I sewn dresses for my dolls or something for me and my family. Than after studies I became to sew professionally. I always try to put in my job some part of me and make it most qualitatively.

Now I sew bags, corsets, and also historical and fantasy clothes. I like to create and put into life intereating ideas.

Last time I make with ispiration bags in stile patchwork “Crazy”. Every bag come in very original and will not repeat never.

Here is a some of my creations:


Dall’infanzia ho cucito vestitini per le mie bambole o qualche cosa per me e la mia famiglia. Poi dopo gli studi ho cominciato a cucire piu professionalmente. Io cerco sempre di mettere nei miei capi una parte della mia anima e di crearli nella migliore qualità.

Ora cucio borse, corsetti e anche vestiti storici e stile fantasy. Mi piace realizzare le mie idee in belle creazioni.

In qust’ultimo tempo ho l’ispirazione per creare borse in stile patchwork “Crazy”. Ogni borsa viene molto originale e non potrà essere mai ripetuta.

Qua vi presento alcuni miei lavori:




0 коммент.:

 

©2009 Katrinshine | by TNB